Member details

G-STAR RAW

G-STAR RAW
G-STAR RAW (33522)
Join

Sort by: -Old first- | New first

12 Dec, 20:41
Hallo beste G-Star dragende mensen.

Zijn er mensen die hun ervaring willen delen over de Outlet van Amsterdam of Spijkernisse?

Wat wordt er allemaal aangeboden?

Is er genoeg keuze?

Normale maten verkrijgbaar?

Hoe groot zijn de kortingen?

Binnenkort ben ik in de buurt van Amsterdam, dus zou graag willen weten of het een beetje de moeite waard is om bij de Outlet aan te gaan.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groeten Mark.
4 Jan, 14:43
De outlet die jij misschien bedoeld zit in Amstelveen.. tenminste, dat denk ik, want daar zit er ook 1
daar ben ik gister nog geweest en zeker de moeite waard om er heen te gaan!
ik heb een broek van 120 Euro voor 60 gekocht!
en een vest van 80 geloof ik voor 20!
en er is zeker genoeg keuze!
dr zijn gewone normale maten verkrijgbaar en zoals je net las zijn de kortingen best groot!
ik denk dat je hier niks meer aan hebt, want je hebt dit al op 12 dec. gescreven..
maarja, misschien handig voor andere mensen die naar de G-star outlet willen gaan!
6 Jan, 13:59
Waar staat die van amstelveen dan?

ik ken die van amsterdam
Maar dan moet je een bedrijf hebben om een pasje aan te maken.(anders kom je er niet in)

En dan kan je broeken kopen die afgeprijst zijn van 120 euro naar 20 of 15
Maar ik weet niet waar hij staat.
Mijn oom koop het daar voor me(hij heeft wel een eigen bedrijf)
7 Jan, 19:18
Bedankt voor de reacties. Ik ben inderdaad naar de Outlet in Amsterdam geweest. 2 weken geleden heb ik daar 3 broeken en een riem gekocht, normale prijs was rond de 400 euro en nu betaalde ik 195 euro. Mijn vriendin heeft een broek gekocht die van 120 euro is afgeprijsd naar 15 euro.

Het spijkerbroeken assortiment hebben ze daar goed voor elkaar. Genoeg verschillende type broeken en bijna alle maten hebben ze op voorraad.

Kwa t-shirts en truien vond ik het wat minder. Veel zelfde t-shirts en truien en ik vond het te standaard.

Voor zover ik heb gezien geven ze op alle artikelen minimaal 50% korting, behalve op de riemen die in de stelling bij de kassa hangen.

Spijkerbroeken, t-shirts, longsleeves, truien, jassen, schoenen en accesoires waren er allemaal te koop.

De dingen die ik miste waren blousen, polo`s en nette strakke truien met een v-hals.

Als er mensen zijn die zowel in de Outlet van Spijkernisse als in de Outlet van Amstelveen zijn geweest, zou ik wel willen weten welke je het beste vindt om naar toe te gaan.

Groeten Mark.
7 Jan, 22:23
ehm, die in A'veen staat heel onopvallend ergens aan een weg en een parkeerplaats dicht bij A'dam.. als je niet weet dat hij er zit, loop je er zo langs!
daar moet je ook met een pasje in..
mn neef had zo'n pasje en hij mag elke x 3 mensen meenemen..
de broek die ik had gekocht is van de laatste collectie.. en dr zat alleen een draatje van los, dus was die nog wel 60 euro.. maar de rest van de broeken waren meestal ook wel 20-25 euro..
10 Jan, 12:30
weet je niet hoe die straat heet want anders kan ik het niiet vinden
20 Jan, 17:15
weet imand waar die straat is???
22 Jan, 13:33
nederhoven 1
1 Apr, 19:51
Hai hieronder zie je het adres van de g-star outlet in spijkenisse en amsterdam

no name

ik ga altijd naar die van spijkenisse en daar hebben ze altijd wel leuke broeken, truien en shirts voor mannen en vrouwen. Voor mannen wel meer!
2 Apr, 21:56
Voor de meeste G-star spullen, moet je naar de G-star winkel in het centrum van Uden (noord-brabant)! gaan..!

zwaai wel even naar de verkoper(a)

Tot snel!
4 Apr, 19:46
ik werk zelf in out-let g-star....super leuk echt de moeite om langs te komen...je hebt er wel een pasje voor nodig....via je werknemer,het kost de werknemer niets....je meld je aan en het personeel kan voor eenmalig 3 euro een pasje krijgen....geloof me het scheelt echt veel in de prijs....en er zitten heus niet alleen gaten in....we krijgen elke woensdag nieuwe vracht...voor info kun je bellen....0181683812....van dinsdag tot vrijdag open van 1 tot 9 en op zat 10 tot 6....hoop jullie allemaal snel te zien:driving: :driving: :driving: :driving: :driving: :driving: :driving: :driving:
5 Apr, 13:25
Hoe kom ik aan zo een pasje? Ik neem aan dat niet iedere werknemer er gewoon 1 kan bestellen toch?
7 Apr, 07:23
hey ja daar ben ik ook wel benieuwd naar kan iemand dat uitleggen hoe je aan een pasje komt, hoe je je moet aan melden ofzo ???

7 Apr, 15:50
Hoe kan een werkgever zich aanmelden? Moet ie daarvoor naar de winkel en daar wat invullen of kan dat via internet? En kan ie daarna meteen gaan shoppuuhh??
8 Apr, 09:19
Ik ga meestal naar de outlet in Buitevelderd in A'dam. Daar hebben ze mega veel spullen! Maar je moet wel een pasje fixen, alleen als je werkgever daarbij aangesloten is kan je der 1 krijgen! En jah ik heb der 1 :-d !

Ze hebben meer kleding voor mannen, in Spijkernisse is het juist andersom.

Ze verkopen mooie kleding, maar bij de shirtjes en de truien moet je wel naar het model en de printjes die erop staan kijken!

Subject Started by  Replies   Last 
Daniel:ninja:
38 today, 10:54
Patrick
150 today, 10:54
SABRINE.
523 today, 10:52
:driving: Drift_King :driving:
1 Tuesday, 19:46
Bas::shades:
12 Monday, 18:58
Mark